خبر به دورترین نقطه جهان برسد
خبر به دورترین نقطه جهان برسد
که او نخواست به من خسته بی گمان برسد 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبر به دورترین نقطه جهان برسد... و آدرس asiiiir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 

مرا یاد تو و خاطر فراموش...  

 اینقد دیگه تکرار نکن آویزه ی گوشم شده....آره عزیز قصه هام یادت فراموشم شده 

 دلتنگیامو پس بده عاشق شدن هامو نبین....قصه ی ما تموم شده بی خودی چشم به راه نشین

 معجزه ای رخ نمیده عشقی به دنیا نمیاد....احساس من خشکیده و دیگه باهات راه نمیاد

 

از چشم من افتادی و حرفات برام بی ارزشه....تو رفتی از کنار من خودت بگو این رسمشه 

 تو انتظار داری حالا واست من عاشقی کنم....تو لحظه های بی کسیت ازت طرفداری کنم  

کور خوندی عشق خوب من من دیگه عاشق نمیشم...تو قلب من کفن شدی واسه حالا تا همیشم..

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  این شعر رو خودم نوشتم امیدوارم خوشتون بیاد در ضمن خوشحال میشم اگه نظرتون رو درباره اش بدونم...



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت14:35---31 خرداد 1391
گفته بودم كه با نفس تو زنده ام اما اين رو حالا مي گم حرفم رو من پس مي گيرم .
نفسي كه حرمت نداره "مي برمش "
اينا كه حق من نبود مي سپارمش به روزگار . خدا كنه يادت بياد چه كردي و رفتي كنار.
چشم انتظار انتقام من مي مونم تا به ابد ،جات اينجا نيست ...راه نداره مثل تو توي قلب من . برو برو
اين قلب نازنينم رو
ميسپارمش به اون كسي كه قدر من رو بدونه . فقط اونه كه لايق محبت من مي مونه


Malihe
ساعت14:22---21 خرداد 1391
ســال‌هــاســت
كــه از جــزيــره‌ي متــروک،
نــامــه‌اي را در بطــري
روانــه‌ي آب‌هــاي عــالــم كــرده‌ام!
اگــر كســي عاشــق باشــد،
مــي‌تــوانــد كلمــاتــم را بخــوانــد!
بــه هــر زبــانــي!
در هــر ســرزمينــي!
گــاهــي فكــر مــي‌كنــم،
كســي مــي‌آيــد
و بــا همــان شيشــه
بــرايــم شــراب مــي‌آورد . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, ] [ 11:33 ] [ مریم ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

ماندن به پای کسی که دوستش داری قشنگ ترین اسارت است
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 3411
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



mouse code

كد ماوس